REGULAMENT DE ORDINE INTERIOARÄ‚
MEMBRII ai Clubului Sportiv „TENIS CLUB PANALIM” pot deveni persoanele care adera la scopul clubului È™i care sprijină material È™i moral clubul în realizarea obiectivelor acestuia.
Calitatea de membru al Clubului Sportiv „TENIS CLUB PANALIM” Cisnădie se poate obÈ›ine în urma completării unei Cereri de legitimare, a plății unei taxe de înscriere È™i a unei cotizaÈ›ii anuale.
Legitimarea în cadrul clubului se acordă de către Consiliul Director, prin votul a cel puÈ›in 2/3 din numărul membrilor Consiliului.
Taxa de înscriere, în valoare de 150,00 LEI, se achită în momentul validării cererii de legitimare de către Consiliul Director. În cazul refuzului plății taxei de înscriere de către un candidat validat acesta nu va fi legitimat în cadrul clubului. CotizaÈ›ia anuală, în valoare de 1500,00 LEI, se achită până în data de 30 Aprilie al fiecărui an.
ContribuÈ›iile membrilor clubului la realizarea scopului È™i obiectivelor acestuia constă în sprijin financiar, material, moral È™i in activități voluntare în cadrul competitiilor, evenimentelor, programelor si proiectelor initiate si derulate de club.
Statutul de membru al Clubului Sportiv „TENIS CLUB PANALIM” Cisnadie asigura urmatoarele drepturi:
· în perioada 01 Mai-31 Octombrie
- să beneficieze 4 zile pe săptămână a cate doua ore, de 2 terenuri de tenis, astfel:
- Luni si Joi – orele 18:00-20:00
- Miercuri – orele 20:00-22:00
- Duminica – orele 10:00-12:00;
- să beneficieze de 1 ora individuala pe lună de antrenament cu antrenor;
- să beneficieze de 1 ședință pe lună de antrenament cu grupa asistați de antrenor;
- să participe la adunarea membrilor clubului, 2 întâlniri (masa inclusă)
- să beneficieze de 3 invitații pentru un partener de joc, ne-membru;
· pe toată perioada anului
- să beneficieze de programele inițiate de club;
- să participe la programele derulate de acesta;
- să beneficieze de serviciile clubului;
- să aiba acces la spațiile și dotările clubului pentru organizarea unor manifestări și activitați sportive;
- alte drepturi pevazute în regulamentele clubului.
Obligațiile membrilor asociației sunt următoarele:
- să respecte statutul, regulamentele È™i hotărârile Adunării Generale È™i ale Consiliului Director;
- să contribuie la realizarea scopului È™i obiectivelor clubului prin sprijin financiar, material, moral È™i activități voluntare în cadrul programelor È™i proiectelor iniÈ›iate/derulate de acesta;
- să îndeplinească obligaÈ›iile materiale È™i financiare potrivit angajamentelor pe care È™i le-au luat;
- să îndeplinească celelalte obligaÈ›ii prevăzute în Regulamentele adoptate de club.
Avantaje:
- Teren asigurat pe tot sezonul de vara;
- Prioritate la abonamentele in balon pe sezonul rece;
- Prioritate la alegerea ofertelor clubului;
- Pregătire individuală È™i în echipă cu antrenor;
- Posibilitatea de a invita un partener din afara clubului;
- Disputa de meciuri cu parteneri diferiți;
- Socializare între membrii clubului;
- Participarea la evenimentele organizate în cadrul clubului;
- Acces la serviciile, spațiile și dotările clubului;
- Discounturi la echipamente sportive din cataloagele prezentate de club;
- La un membru nou adus se primește 1 voucher pentru o ora cu antrenor privat.
Abateri care pot atrage sancțiuni:
a) denigrarea activitații clubului;
b) intreprinderea unor acțiuni ce aduc prejudicii de orice natură clubului;
c) angajarea clubului în acÈ›iuni pentru care nu au fost autorizaÈ›i de organele de conducere;
d) abaterile de la etica sportivă È™i morală incluse în Regulamentul de Organizare È™i FuncÈ›ionare;
Sancțiunile care se pot aplica sunt următoarele:
a) avertisment;
b) suspendarea pe termen determinat din asociație
c) excluderea din asociație.
Calitatea de membru înceteaza în următoarele situatii:
- prin retragere, in baza unei cereri de retragere ce nu trebuie motivata;
- prin excludere in urmatoarele situatii:
a) încălcarea gravă a prevederilor statutare È™i a hotărârilor organismelor de conducere
b) în caz de neplată a cotizaÈ›iei la termenul stabilit.
Excluderea se face de către Consiliul Director al AsociaÈ›iei prin decizie. Împotriva deciziei se poate depune contestaÈ›ie în termen de 15 zile de la comunicare. ContestaÈ›ia se soluÈ›ionează de Adunarea Generală.
De la data înregistrării deciziei È™i până la soluÈ›ionarea acesteia în Adunarea Generală, calitatea de membru a clubului este suspendată.
1. Plata abonamentului se face în avans pentru minim o luna, poziÈ›ia rezervată va fi asigurată doar pe perioada achitată. O rezervare pe mai multe luni se poate face doar daca se achită integral, în avans, pe toata perioada;
2. În cazul în care intervine o problema vă rugăm să anunÈ›aÈ›i telefonic la nr. 0752656565 sau mail la adresa rezervari @ sportpanalim.ro cu cel puÈ›in o ora înainte de ora programata. În aceasta situaÈ›ie vă rugăm să solicitaÈ›i confirmarea anulării prin SMS sau mail. În caz contrar ora nu se mai recuperează; În cazul în care se anunță se reprogramează În luna în curs sau cel mai târziu în următoarele 2 săptămâni, în orele ramase libere;
3. În situaÈ›ia în care apar probleme care tin exclusiv de Clubul Sportiv Panalim, gen: ploaie, competiÈ›ii, Sărbători, teren impracticabil, etc., orele se reprogramează în aceleaÈ™i condiÈ›ii ca la punctul anterior.
4. ÎntrerupeÈ›i jocul cu 5 minute înainte de terminarea timpului alocat; periaÈ›i terenul după utilizare.